lördag 28 augusti 2010

Mer svarta detaljer!

Som svarta, tuffa utropstecken blev stolparna vid entré och sjösida...Jag var "tvungen" att grundmåla dem så att jag skulle få en bild av hur det kommer att se ut.
Och dörrar har vi nu också :)

Och det blev inte så dumt tycker jag. Och för att få en liten vackrare bloggbild, flyttade jag in Jens Kärleksört i "ramen":) Krattan glömde jag bort!

Ännu en ram, men med ett nytt motiv... Infiltrationen ;)


Bara med dessa svarta stolpar fick huset en helt annan karaktär.
Black is sannerligen beautiful.



Under taket kommer det så småningom också bli svart. Jag måste bara
gruva mig riktigt ordentligt för detta höghöjdsjobb. Nästa år är jag förmodligen redo.

Och så pluttade jag ner krusbärsbusken jag fick av farmor Gudrun i
diakonvigningsgåva. Den får stå där tills vidare. När tomten är helt planerad kanske den får en annan plats. Nåväl, nu får den växa och frodas på Vårans där den var ämnad att vara.
Tack!
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar